27 Ara 2015

DEPİTAK SİR AĞDA BANDI

Merhabalar
Yeni yıla sayılı günler kala bir üründen bahsetmek istiyorum. Bu ürün daha çok biz bayanların korkulu rüyası haline gelen tüylerimiz ile alakalı evet ürün lazer epilasyon aleti değil yada normal epilasyon aleti değil bu ürün çoğumuzun ev ortamında rahatlıkla yapabildiğimiz ağda ama bir farkı ile ağda ısıtmak yok kartuş yok ağda spatulası yok daha fazla uzatmadan ürünü anlatıyım size 

 İstanbul Coffee Break Etkinliğimizde bizlere sponsor olan Depitak ve harika ağda bantlarından bahsetmek istiyorum 



Depitak Sir Ağda Bantlarının bir çok çeşitleri bulunmaktadır 
vanilyalı,klasik,mentollü ve çilekli gibi 



bize hediye edilenler ise Çilekli olanlardı ve harika çilek kokularıyla birlikte 12 adet sir ağda bantları ve 2 adet temizleme mendilleri kutunun içinden çıktı daha önce ağda bandı 1 kere kullanıp kullandığım bölge tahriş olmuştu bir daha asla kullanmayı düşünmüyordum aslında ağda bantlarına karşı kötü bir yaklaşımım vardı başıma gelen  olaydan sonra bu sefer bir şans verdim bu ürüne fakat korkarak dudak üstü bölgemde denedim ben küçücük kesip dudak üstüme yapıştırdım ama içimi bir korku sardı sanki tekrar aynı olayla karşılaşacaktım ama korkulan olmadı ve kuaförde ağda yaptırdıktan sonra iple üstünden geçmek zorunda kalabiliyorlar ben böyle bir şeyle karşılaşmadım ve çok memnun kaldım yaklaşık 1 ayı geçti dudak üstümü bu harika bantla alalı ama bir tane olsun tüy çıkmadı bu bant benim gönlümde taht kurdu diyebilirim ve bitince hemen alıcaklarımın arasına girdi bile  bu ürünle bizleri tanıştıran ve etkinliğimize sponsor olan Sevgili DEPİTAK çok teşekkür ediyorum 

başka bir yazımda görüşmek dileğiyle beni instagram hesabımdan takip edebilirsiniz 

1 yorum:

  1. çilek kokusu dediğin gibi çok güzel evett ama artık hiçbi yerde yok sen bulabiliyor musnu canım? bulunca stoklamak lazım ben şu an remove kullanıyorum onun kokusu da hoş

    YanıtlaSil