5 Ara 2015

Doğal Yollarla Cilt Bakımı

Merhabalar 
Uzun zaman oldu bloguma yazmayalı affınıza sığınıyorum. Hamilelik dönemim biraz sancılı geçiyor diyebilirim bebeğim beni çok uyutuyor biraz yoruyor bu nedenle bloguma biraz ara verdim bu süre zarfında iyice dinlenip istirahat ettim artık bu kadar ayrı kalmıcam sizlerden şimdi uzun süredir yaptığım doğal cilt bakımımdan bahsetmek istiyorum sizlere hiç bir yan etkisi olmayan belkide bir çoğumuzun bildiği ama cesaret edemediği bir bakım aslında çünkü cilt tipi farklılığı olduğu için biraz korkarak yaklaşıyoruz sanırım bu tür doğal bakım kürlerine hemen aşağıdaki malzemelerle başlamak istiyorum kolay ve etkili bir bakım olucak 

Malzemeler
 
2 yemek kaşığı hakiki saf zeytinyağı
2-3 tatlı kaşığı toz şeker 
Ve limon 
 
Şimdi gelelim nasıl yaptığımıza 

Bir kase yada tabak olabilir içine yağ ve toz şekeri koyup alt üst edip toz şekerli yağ karışımını yüzümüze bastırarak uyguluyoruz aşırı bastırmayalım ki cildimiz tahriş olmasın göz çevresi hariç tüm yüzümüze 5 dakika kadar masaj yaparak uyguluyoruz ve o şekilde 30 dakika bekliyoruz daha sonra ılık suyla duruluyoruz bu aşamada hiç bir şekilde sabun kullanmıyoruz cildimizde yağ kalıyor ve hafifçe suyunu havluyla alıyoruz tam kurulamıyoruz gece bu şekilde yatıp sabah kalktığımızda yine sabun uygulamadan ılık suyla yıkıyoruz yüzümüze 
Daha sonra çeyrek limonu taze kesilmiş olucak sıkıp suyunu parmaklarımızda küçük dokunuşlar yaparak yüzümüze sürüyoruz bu işlem sivilce kurutmaya akneye meyilli ciltlerde yada siyah noktalarımızdan kurtulmada çok büyük bir rolü var yüzünüzde yanma hissi olabilir bu limonun asitli olmasından ve kaynaklı cildinizdeki mikrobu attığının göstergesidir hergün bu işlemleri yapabilirsiniz kuru ciltlilere limonu önermiyorum çünkü limonun kurutucu özelliğide bulunuyor karma ve yağlı ciltliler kullanması daha uygun olur ama yağ ve tozşeker karışımını tüm cilt tipleri uygulayabilir 
 bende ve çevremdeki bir çok kişide çok iyi sonuçlar aldık inşallah sizlerde iyi sonuçlarla karşılaşırsınız 

İnstagram hesabımdan bana ulaşmak isterseniz 
@rengarenkmakyj hesabıma göz atabilirsiniz sorularınızıda dm yoluyla sorabilirsiniz 

Şimdilik sevgiyle kalın öpüldünüz 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder