17 Ara 2015

Tt Mask Maske

Merhaba canlarım 

Yine bir yazımda beraberiz 
Bugün bir maskeden bahsetmek istiyorum sizlere 

Öncelikle TT MASK markası 1988 yılında markasını Fransada tescil ettirdikten sonra 1998 yılında Tayvan'da ana operasyonlarına başlamıştır. O zamandan beri uluslararası kozmetik sektöründe, özellikle güzellik ve bakım ürünlerinde aktif bir oyuncudur. Fransa'da 1 numaralı cilt maske markası olan Timelless Truth ( TT MASK) şuanda dünya üzerinde 20 yi aşkın ülkede resmi dağıtıcılarıyla faaliyet göstermektedir 

Maskeyi nasıl kullanabiliriz 

1. yüzümüzü temizliyoruz 

2. Maskenin her iki yüzünde bulunan koruyucu filmleri çıkarıyoruz 

3. Maskeyi yüzümüze cildimize iyice temas edecek şekilde yerleştiriyoruz

4. Maskeyi yüzümüzde 15-20 dakika bekletiyoruz ve çıkarıyoruz 

5. Yüzümüzde kalan serum fazlasını ellerimizle hafifçe dağıtarak cildimize emdiriyoruz 

Şimdi maskeyi bu şekilde uyguladım bana gelen maske Kömür Detoks Parlatıcı Maskeydi ve harika bir ambalajın içinden çıkan siyah beyaz desenli maskeydi daha önce hiç bu şekilde maske kullanmadım ve etkisini açıkça çok merak ettim maskeyi yüzüme yerleştirdikten sonra bi rahatlama geldi yüzüme sanki bütün kirden yağdan arınmış gibiydi ve gergin yumuşacık bir cildim oldu benim maskemin özelliğide buymuş zaten akne ve siyah noktaların giderilmesinde kirin ve yağın çıkarılmasına yardımcı bir maskeymiş içeriği bu şekildeymiş maskemin cildimin rengi açılmış gibi temiz ve ferahtı maskeye bayıldım artık sürekli kullanıcağım bir ürün oldu hemde ilk denemede gerçekten hem eğlenceli bir 20 dakika geçiriyorsunuz hemde korkutmak istediğiniz kişileri şakayla korkutabiliyorsunuz 😀😀 hemde cildiniz temiz ferah ve rahatlamış hissediyorsunuz gerçekten benden 10 tam not aldı bu maske uğraşmak yok acı çekerek maskenizi çıkarmak yok yada maskeden sonra soğuk sularla savaşmak yok ben denemenizi tavsiye ederim sizinde yorumlarınız benim için değerli bu güzel maskemden sonra sizleri resimler ile baş başa bırakıyorum 










Sevgiyle kalın 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder