19 Haz 2017

Oğluma hamilelikte nelerde zorlandim

Merhabalar
Bugün yazımda hamilelik döneminde neler yaşadım neleri canım çekti doktorum kimdi gibi şeylerden bahsetmek istiyorum öncelikle hamileliğim nasıl geçti ondan bahsediyim
Açıkça söylemek gerekirse hic hamile gibi hissetmedim kendimi oglumda ilk aylar çok mide bulantilarimm oldu birde mide yanmalarim tabi o mide yanmalarim inanılmaz derecede kötüydü diyebilirim aşırı zorladı beni ama doktorumun verdiği gaviscon adlı şurup rahatlatıyordu beni zaten zaman geçtikçe mide yanması diye bisey kalmamıştı
Ee tabi birde sırt ve bel agrilarim özellikle uyurken çok zorlanıyordum onun dışında oglumda bende gayet sağlıklı 9 ay serüveni gecirdik.
Açıkça belirtmek gerekirse hamileyken hiç asermedim canım bisey çekmedi ama meyvemi sebzemi etimi yiyordum sağlıklı beslenmek çok önemli bu süreçte bende gerektiği gibi sağlıklı beslendim en başından beri sezeryan doğum istedim öylede oldu çünkü astım olduğu için hızlı yürümeyi bile kaldırabilecek bi bunyem yok doktorumla karar verdik ve sezeryan de karar kıldık tabi her hamile gibi doğum yaklaştıkca heyecan korku vardı içimde ama doktorumun sayesinde bunlar en aza indi gelelim doktoruma

Doktorum TURKAN ERDEN MUTAFOGLU ( Avcılarda özel muayenehane ) iletişim için instagram hesabımdan bana ulaşabilirsiniz yardımcı olurum
Kendisi aslında kardeşimin doğum doktorudur yani 17 sene önceki annenin kadın doğum doktoru bende kendimi ona emanet ettim açıkça söylemek gerekirse hic bir doktor bana TURKAN hanım in verdiği güveni vermedi kendisi doktordan çok bi arkadaş abla anne gibi yaklaştı bana ve harika bir hamilelik ve doğum serüveni geçirdik. Hamileligimde hep benim rahatim için uğraştı benim istemediğimi başka yollardan bana sundu ve heran her saniye gece gündüz demeden her aradığımda telefonun ucundaydi ve en son doğum gününü kararlaştırmak için gittiğimizde 24.05.2016 tarihinde alalım artık dedi iyikide demiş çünkü oğlum 23.05.2016 gece 01.07 de geldi aramıza yani sabah değilde gece doktorum günü gününe söylemiş oysaki doğumum çok kolaydı ameliyata alındı 01.00 da ve 01.07 deoglum doğmuş ee tabi ben genel anestezi ile bayıldığım için farkında değilim bende 10 dakika sürmeden ameliyattan çıkarmışlar zaten çıktığımda sadece dikislerimde hafif ağrı ve sızlama vardı hemen yürümek istesemde izin verilmedi tabiki ama hiç ağrı hissetmedim
Diyebilirim sonuçta içimden bir bebek çıktı ve o kadar ağrının olması cok normaldi 2 gün hastanede kaldıktan Sonra taburcu olduk ve dikişim yoktu çok şaşırdım hemen eve gecince duş bile aldım oglumla hastanemizde çok iyidi temizlik hijyen herşey çok güzeldi ve şimdi kızımı bekliyorum onun içinde TURKAN hanıma gidiyorum ve aynı hastaneyi tercih ettim inşallah kısa zaman sonra kizimida kollarima alicam yazımın bugünlük sonuna geldik başka bir anne bebek yazımda görüşmek üzere hoşçakalın


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder